Bizim Ev Çiçek Açtı :)

Bu yaz için kafamda planlarım vardı. Öyle radikal kararlar almadım. Bana iyi gelicek, olması gerektiği gibi bir yaz tatili..
Bol bol dinlenicek, güneşlenicek, bol bol yüzücektim. Kilo vericek, saçlarımda değişiklik yapıcak, arkadaşlarımla vakit geçiricek, hiç gitmediğim yerlerde çilekli sodamı yudumluycaktım. Artık oturduğum yerden kalkıcaktım..

Ama öyle olmuyomuş..

Ailecek harıl harıl çalışıyoruz. Bende açıkçası öyle hiç birşey yapmadan durmaktan sıkıldığım için babama yardım ediyorum. İnsanlarla uğraşmak ne feci bişeeeey! Beyin yorgunluğu diye birşey varmış.

Sonra dedim ki, kendi okuduğum alanla ilgili bişeyler yapıyım. Belediyeye iş başvurusunda bulundum.Düzenlenicek olan Festivalde turist rehberliği için. Dur bakalım başvurdun ama öyle olmaz dediler. Sınavı varmış. 17 Haziranda sınava giricem. (Küt küt küt küt)

Sınava kadar da kendi kendime en sevdiğim şeyleri yapmakla meşgulüm :) Ucuzluk pazarı denilen yerlerden cam vazolar aldım. Sonra nalbura uğradım :) Son olarak evde ki malzemelerimi aldım önüme ortaya şu kareler çıktı :)


Eve geldiğimde balkona attım kendimi.  Masaya yaydım herşeyi. Açık havada bol oksijenle beraber enerjiyi toplayıp başladım vazolarıma can vermeye..


Veeee ilk vazom böyle olduu :)



Ben çalışırken Peritoş yanımda uyukluyordu :) Vernik kafa yapmış olabilir mehehehe :D


Veee ikinci vazooom :)




Neler kullandığıma gelince; Cam yüzeye yapışan sticker, Dekupaj için desenli peçete, Tutkal, Yapışkan likit sim, Kurdele, Renkli Oje, Sprey Vernik











İşte böyle :) Devamı da gelicek. Hatta satın almak isteyenler bana ulaşabilir :)  Ciddiyiim :)))

Muaah :*

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yaptılar

Popüler Yayınlar