Temmuz Gelince Mutluyuz :)

Temmuz gelince mutluyuz. Valla bu yazdan umutluyuz. Büyüdük, sanki çocuk muyuz? Hadi bize aşk lazım... Diye gidiyor şarkı :)

Şarkı kıpır kıpır, bende öyleyim. Bayadır yazmamıştım. Temmuz'un enerjisi sanırım, neler yaptıysan aldıysan bloguna yaz Ezgi diye kafamı bik bik yedi bu gece. 

Blog işi çok güzelmiş aslında. Benim gibi tek çocuk olunca birilerine bişeyleri hep anlatma isteği oluyor insanda. Böyle sessiz uşak tadında bir olay blog. İstediğini yaz, paylaş, dök ortaya.. Günlüğümde vardı yıllardır. Ama o karşılıksız aşktı. Sessizdi.. Benden başka kimsesi yoktu. Blog öyle değil. Birde cevap alıp sorular sorulmaya başladığı zaman tam bir iletişim ağının ortasına düşüyorum :)  

Neyse... İşte şunlar şunlar oldu diye hemen başlıyorum. Yaz Kızım : 

Yaz günlerinde deniz kum güneş bi yere kadar..  Evde sıkıldığım zamanlar kendime yönelmek en sevdiğim şey. Uğraşıcak bişeyler buluyorum sürekli. Bu sefer odama taktım kafayı. 'Bunu buraya mı taksam? Şunu oraya mı yapıştırsam?' derken birden aklımda kocaman bir soru işareti;  Takılarımı nerelere koysam ??

Strafordan küpe standı yaptım, hemde gece gece :)  :


Sonuç böyle oldu :)


Ufak bir fiyonk, en kaba saba objeyi bile şirin yapabilir :)

Öyle işime yaradı ki.. Birde babamla koçtaştan giysi dolabım için yapışkanlı askı almıştım. Fular,kemer vs asmak için. Onu da kolyelerimi asarak değerlendirdim. İşte bu şekilde makyaj masamın yanında yer aldılar :

Duvara bu yapıştırıcıyla yapştırdım. Harika bir buluş. 2 kg ağırlığına kadar taşıyabiliyor bu hamurlar.


Olay bundan ibaret. Basit ama mantıklı bir yol :) Takılar elimin altında, daha düzenli. Bilekliklerimi de çekmecelerime yerleştirdim. Fotoğraf çekmeye üşendim, başka zaman :)

Sonraaa.. Son zamanlarda çok dikkatimi çeken yaz modası Birkenstock terlikler.. Tabi ben ucuzuna kaçıp Muya'dan aldım :D 

 Bayıldımmm :) En kullanışlısı Beyaz. Yaz için tabi. Her kıyafetle kullanılabilir.
En sevdiğim ayrıntısı da tokasındaki taşlar. Bir Alman markası ve modeli olan bu terlikler hiçte kaba değil :))

Şimdi de şu sıralar odama aldığım ve çoook sevdiğim duvar saatim :)

Bir Audrey Hepburn hayranı olan ben, bu saati görünce yapıştım orda. Anca duvara takarken ayırdılar :D Ama mükemmelliğine bakın şunun.. 

Ve tabi güzel yaz aylarında arkadaşlarla geçirilen vakitlerde çok zevkli oluyor. Böyle fırsatları kaçırmamaya çalışıyorum. 
 Sen başkasın <3
                                    Tarkan müthişşşşştiiii !! Tek yorumum bu! Müthiş!

                                              O kesinlikle Dünya Starı. Megastar !  

Harika anlar yaşayıp hayata geri döndüm. Tırnaklarımın güçsüzlüğü vardı gerçek hayatta :/ Bunu aldım. Bakalım işe yarıycak mı? Deneyip yazarım.


Böyle işte.. Uzun oldu sanırım :) 
Bitti ama panik yok bu kadar :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar