Bende Durum Böyle :)

En son yazımın üstünden neredeyse 1 ay geçmiş. Ben o 1 ayda sıkıntılardan sıkıntılar beğendim ama şimdi yazmaya başlayınca resmen dolu dolu geçmiş. Nereden başlasam bilemedim...

Aldıklarım,yaptıklarım,aklımda topladıklarım hepsini sizinle paylaşıcam. Bu arada blogumu sadece kızlar ziyaret ediyo gibi geliyo bana :) Acaba erkek okuyucularımda var mıdır? :)) Blogumu kurduğum ilk günden beri kızlara 'bakın şunu aldım süper deneyin' tüyoları veren yazılar yazdım. Erkekler yoktur gibi geliyo. Eğer varsa yazının sonunda mini anket tuşları var, beğendim tuşuna tıklamaları yeterli. Yada üşenmezlerse yorum bırakabilirler :)  Merak ediyorum  :))
Neyse..

Aslında 1 ay denizde geçti desem yeri. Canım sıkıldı denize gittim, arkadaşlarım geldi denize gittim, ay çok az yandım dedim denize gittim.. Sonuç, kara bir Ezgi :)

Saçlarımdan çook memnunum. Artık inmeye başladı gerçi ama çok daha doğal ve kullanışlı. Ve tabi bakımına dikkat ediyorum. Şampuan önemli. Hatta yeni aldığım şampuan şu :
Miiiis gibi kivi kokuyo :) Özelliği bitkisel olması. Zaten işlemler saçı yıpratıyo bari şampuanım toparlasın istiyorum. Fiyatı 10 TL
Tabiki Watsons'a girince boş çıkmak olmuyoor :(

Harika yumuşak bi kokusu ,kremsi yapısı var bu mini deodorantın. Tam çantalık :)
Fiyatı 3TL gibi bişeydi.

Yine yaptım yapıcağımı ve oje aldım :/ (Ezgi nolucak senin bu halin? )

Veeee bugün kendimi kaybettiğim anı paylaşmak istiyorum. Koton'da %70 indirimi gördüğüm o an!
Hemen daldım içeri. Onu mu seçseem, bunu mu seçseeem? derkeeen.. Gözlerim faltaşı gibi açıldı.
Ve hemen tatlıdan tatlı bu elbiseyi aldım <3
Bayılıcaktım oracıkta.. Ve 36 beden kalmıştı sadece. Vee oldu :) ' Aa sen zayıfladın mı' diyenler artışta :)) Sanırım tam istediğim bedene iniyorum yüze yüze :))

Hemen Euromoda'ya daldım. Yıllardır etiketin yarısı olan bu mağazadan elbisemi takılarla tamamladım :)

Aşık oldum elbiseyee,rengine, kumaşına, sırt dekoltesine,detaylarına..


                                             Eve gelir gelmez odamda poz poz fotoğraflar :))

Vee şimde de karşınızda az önce yaptığım Ananas Tatlısı :)

Şeflerin Düellosu'nda izlediğim, 1.nin final tatlısıydı. Tabi onun aynısını yapmak ne mümkün.. Bilmem ne otu bilmem ne yaprağı bilmem ne baharatı bilmem ne yağı... :)

Bende attım kafaya kendi tatlımı kendim yaptım. Malzemeler de tatlı da çok kolay. Yapılışını çekmedim. Önce kendim denemek istedim. Beğenmeseydim koymıcaktım. Ama haaarika oldu.


Ananas en sevdiğim meyvedir. Suyunada bayılırım. Bide kızartılınca acayip hoş bi tat oldu.

                                                                   Bunları kullandım.
Tavaya biraz tereyağı koyup erittim. Tarçın ilave ettim. (Evet o kuşta tarçın var :D ) Konserve sevmem pek ama ananas kalmamıştı markette. Mecburen kullandım. Ananas suyundan biraz tavaya döktüm. Kendi suyunda kızarırsa tadındanda birşey kaybetmez. Ve ananaslarımın üzerine bal sürüp bu kızgın yağda kızarttım. Altın rengi olana kadar, hatta hafif yanık kızarttım. En son çıkartıp üzerine antep fıstığı serptim. İşte bu kadar :)

Son olarak geçen gün yaptığım, tamamen ev yapımı Frappuccino :)



Onunda tarifi bi sonraki yazıda:)

Hoşçakalııın ^_^

Yorumlar

  1. yeni cicilerin hayırlı olsun güle güle kullan):))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. mükkemmelsin hayatım bayıldım gerçekten siteni yeni keşfettim harika bir siteymiş bu arada ayakkaılarınada bayıldım nefis gözüküyorlar senin o güzelim ayaklarında

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaptılar

Popüler Yayınlar