Kesin Dönüş :)

Uzun ve zorunlu bir dönemden dolayı yazamadım. Sanırım 4 ay kadar oluyor. ( Yazmasaymışım.. :D )

Laptop'ım tamirdeydi. 4 ay boyunca değil tabi ama son 1 aydır. Telefondan idare ediliyor artık. Açıkçası instagram vs anında paylaşım uygulamaları insanı tembelleştiriyor. Birazda işime geldi tabi :)

Bu 4 ayda neler oldu hemen özetliyim:
O son yazdığım postta geçen maddeleri uygulayamadım :) Napıyım her planladığımı uygulamaya geçiremiyorum. Ama ilk fırsatta en baştan en sona hepsini acımadan hayata geçiricem!

Ve ta ta ta taaaam !!

 
Ben sarışın oldum :) Ve ummadığım şekilde güzel yorumlar aldım. Asla benden sarışın olmaz diye düşünürdüm. Ama bütün çevrem çok yakıştırdı. Bu yüzden bende çok mutluyum.

Aslında tamamen sarı değil. Dipler küllü kumral, altlar sarı. Gerçekten istediğimde buydu. Uzun bi süre böyle kalmayı düşünüyorum:)
Ayrıca finallerim bitti, ders bırakmamanın rahatlığını yaşıyorum. Kış mevsiminde tatili pek sevemesemde tatil tatildir!
Son günlerimi özetleyen şu fotoğrafı tatilin hemen 2. günü çektim. Kendimi alışverişe, dergilere, kitaplara
vurdum :) 
                                 
*Pucca'nın kitabı ' Allah Beni Böyle Yaratmış' erkek arkadaşımın yeni yıl hediyesi :) Serinin son çıkan kitabını okumak istediğimi tahmin edip beni çook sevindirdi. Gerçi tatilde kitap okumaya vakit bulamıyorum açıkçası. Gelmişken şuraya da gidiyim burayada gidiyim derken hep en başta bırakıyorum. Sanırım okul başlayınca daha çok okuma isteği oluyor bende.
*Garnier 3 ü 1 arada favorim!! İster temizlemek için günlük, ister peeling arada sırada, ister maske olarak haftada 1 kullanın. Cilt tipinize ve ihtiyacına göre. 1 taşla 3 kuş :) Tavsiye!!
*BB Cream Watsons'tan. İlk çıktığında Garnier'ın BB Kremini almıştım. Kokusu, yapısı pek hoşuma gitmemişti açıkçası. Bu son aldığımın kokusu müthişş. Bebek kokusu :) Nemlendirici niyetine kullanılabilir.
*Golden Rose Dipliner yıllardır kullandığım bir ürün. Başka dipliner kullanmadım hatta. Elim buna alıştı. Bunun için ısrarcı olamam bu yüzden :)
*Golden Rose pudra uygun fiyatlı bir kurtarıcı :)
* LASH takma kirpik benim için tam bir hüsran oldu :( Gözlerim çok küçük maalesef çok yapay durdu. Dolabımda birine hediye edileceği günü bekliyor..

Son olarak tatilimi ziyan eden girişimimden bahsedicem :(

Diş Tedavisiii :'(

Ne ağrı ne bişey.. Sadece arkada bi dişimin ortasında biraz siyahlık. Tabi ben durur muyum? Tesadüfen aynada gördüğüm günden beri sıkıntılardan sıkıntı beğendim. Tatildeyim nasıl olsa diye randevumu alıp bugün doktora gittim. Ve o güzel kararı verdik kanal tedaviye başladık :(
Asla dişçiden korkmadım bu güne kadar. Kendim istedim hatta gitmeyi. Rutin bi kontrol gibi düşündüm. Tedavi süresince de dayandım. Ama o uyuşukluk hissi 5 saat geçmez mi yaa? 5 saat!! Yamuldum resmen. Ağzımı toplayamadım. Yemek yiyemedim. Berbattı.
2. randevuma sürüne sürüne gidicem :( 

Şimdilik iyiyim.. Bakalım haftaya eve tek parça dönebilecek miyim? :(

Bekleyip görüciğiz....

Ayrıca ben 2013' e muhteşem bi şekilde girdim. Arkadaşlarım ve en sevdiğimle :) Umarım bu sene o gecenin devamı olur. Umarım bu dileğim bütün dostlarımın içinde geçerli olur :)

2013 herkese sağlık, mutluluk, para, huzur ve aşk getirsin ^_^

Yorumlar

Popüler Yayınlar