-Yaz Alışverişim-

Oh bee sonunda Nisan'dayız. Benim mevsimim geliyor :)
Kapkalın kazaklar, botlar, karlar bitti nihayet..

Benimde vizelerim bitti, hatta vize sonrası ufak tatilim bile bitti sayılır. Ama kendimi bahar şenliklerini düşünerek, yazın gelişini bekleyerek motive ediyorum :)

Eee.. Yazın gelişini bende oturarak beklemiyorum tabiki. En çok sevdiğim mağaza olarak kendimi yine Watsons'a attım. Gerçi planlı bi alışveriş değildi. Ama girince onuda alıyım bunuda alıyım derken bi kaç parça almışım:)) Napıyım seviyorum işte kozmetiği. Bakımı seviyorum.. Elime ayrı, ayağıma ayrı krem sürmek hoşuma gidiyor ^_^

Neyse önce aylık dergi alarak başladım. Yaz gelirken ne moda, ne uygun, ne yapmalı, ne sürmeli biraz bilgilenmek açısından.

Dolu dolu bir sayı. Tavsiye ederim :)

Ayrıca saçımın rengini biraz daha açma kararı aldım. Herkes sarıyı bana çok yakıştırdı. En son gittiğim kuaförde yaz için sarı renk yapalım falan diyince koydum kafama. Bakalım :)
Tabi bu boya işlerine bulaşınca iyice takıntılı oldum saç bakımında. Ve en çok duyduğum Argan Yağı mucizesini bende denemek istedim. Yaz boyunca elimden düşürmem sanıyorum çünkü bayıldım. Fiyatı 20 TL.

Sadece saç uçlarına sürmek bile yeterli oluyor. Durulanmıyor.

Ve bende şu günlerde takma tırnak hastalığı başlamış durumda :) Şu tırnaklarım tam uzadı tam french yapmalık dediğim an bir tanesinin kırıldığını görmekten bıktım. Bir tanesi kırıldı diye hepsini kesmekten daha da bıktım :( Yok işte yok uzatamıyorum. Sürekli yaprak yaprak ayrılıyor,kırılıyor. Limonlar, zeytinyağları, besleyici ojeler neler neler... Herşey denedim. 
Tek bir şey denememiştim. Takma Tırnak :) Bildiğiniz cadı gibi uzun tırnaklar.. Ama bilmediğiniz şey, bunlar kesilip törpülenebilen, gerçek tırnak yapısında. Kendi tırnağımın boyutunda kesip törpüledim. Ve aşk yaşıyorum <3 

Kendi tırnağımın boyutunda olunca cadı gibi durmuyor. Üstelik yapıştırıcısıda çok güçlü. en az 10 gün dayanıyor. Bu tabi hem iyi hem kötü birşey. Çünkü çıkartırken biraz uğraştırıyor. En güzeli takma tırnak çıkartıcı sıvılar. Ellerinize zarar vermiyor fakat takma tırnağı eritiyor (MUŞ) Ben kullanmadım. Çünkü çıkar at kullanmak istemiyorum. Uzun süreli kullanmak için diğer yöntemi uyguluyorum. Ilık su içine aseton sıkıp 5 dakika bekletiyorum. Biraz daha uğraştırıcı ama hem tırnağa hemde bütçeye zarar vermiyor. 


Markası Marlett Airbrush Nails. İnternetten de satın alabilirsiniz. Fiyatı siteye göre değişse de genelde 10 TL. Ben istediğim gibi tırnaklara kavuşunca 3'er tane kaptım :))

Bu da hediyeli Aseton. Tınakları alınca aseton kaçınılmaz oldu :) Tamam kabul hediyeli diye aldım ^_^

Bi tanecikte oje aldım :)) Oda şöyle :


Veeee dergide görüp bugün hemen gidip olay yerinde incelediğim yazlık ayakkabılarıma geliyorum. Bi ara Vans istiyorum Vans Vans diye geziyordum ortalarda. İnternetten indirim kovalıyordum. Taaa ki Deichmann' da gördüğüm Keds-Vans-Superga karışımı klasik bez ayakkabıları görene kadar. Renk renk bu ayakkabıların fiyatı 29.90 TL

Bu neon-turuncu ayakkabıyı görünce hemen 'aaa benim şu çantama süper uyar' diye kaptım :) Vans'a o kadar para vermediğime seviniyorum. Açıkçası erkek arkadaşım 'yok yaaa kaba sanki Vans' diyince soğumuştum :)

Ben çok sevdim. Rengide çok canlı. Ve kesinlikle kesinlikle kesinlikle çok rahat!  Bence durmayın Deichmann'a koşunn :) 

Bu da orda denerken çektiğim fotoğraf :


Argan yağım, takma Tırnaklarım, bez ayakkabılarım hazır. Finalleri de başarılı bir şekilde atlatırsam yaza hazırııım :)

^_^

Yorumlar

Popüler Yayınlar