Melabaa 2015 ! :)

Şimdi yine 'öyle oldu, bak böyle oldu' postuyla karşı karşıyasınız!! Fotoğraflar ve anlatacaklar çığ gibi oldu.. Kadınlar ve çocuklar filikalara!! :)


2015'e çılgınlar gibi eğlenerek girdim. En son Hakan'ın doğum gününü kutladığımız tayfayla birlikte acil yılbaşı planı yapıp Hakanlar'da toplandık.
Evden çıkarken işte böyleydim. Sakarya kar altındaydı. Ama gerçekten kar altındaydı! Mübalağasızzz.. Ev partisi olunca, heryer kar olunca, sıcaklık sıfırın altında olunca bende giydim kazakları botları.
We celebrated Christmas in Hakan's house.There was too much snow in Sakarya. So I wore sweaters and boots.



( şu an bunları yazarken başım dönüp duruyooo, yazıp yazıp siliyorum, Paxera etkisi! ) Neyse.. 12'ye kadar sevgili  sevgilitom Görkem bize gitar ziyafeti çektirdi. Aslında bir sürü video var ama tembellikten yükleyemiyorum. Bi yandan süper ötesi şarkılar, bi yandan tıkındığımız mamalar, kahkahalar derken birde baktık 23:55 o_O

Hemeeen Tv'yi açıp başladık beklemeye.. 3-2-1 Ve vi viş yu e meri kırismıs :))) O an : 
And the first moment :))
hahahahah nasıl bu duruma geldik bilmiyorum :D
12'den sonrasını zaten hatırlamıyorum :) En son saat sabah 4 te 15 kişi çorbacıda işkembe içiyorduk :))) Olaylar olaylarr... Ama o konuya hiiiç girmiyorum. Bunları okurken bile midesi bulanan arkadaşlarım olucak biliyorum :D 


Gecenin gidişatını belirleyen Shotlarrrr :))) Defalarca defalarca ve defalarcaa..
Ve sonrasında masadaki tüm meyve ve çikolataları ağzıma tıktığım anlar :)
yeni yıl tırnaklarım  :) en az saç aksesuarım kadar sevdim.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ertesi sabah yeni yılın ilk kahvaltısını yine saat 4 gibi Boşnak Börekçisi'nde yaptık.
Ama süper bi yılbaşıydı kesinlikle! 
It was a wonderful New Year night.

Yine bir yılbaşı ve yine bi adet şımarık Ezgito! Hep bunu yapıp beni acayip mutlu ediyo benim oyun delisi erkek arkadaşım  ^lavyu!^   ♥
My new year gift from my boyfriend  <3
Eau so sexy geçtiğimiz aylarda çıkan yeni bir kokuymuş. Acayip güzel!!
Noir Tease zaten klasikleşmiş enfes bir koku


Ve birde kutudan Victoria's Secret'ın son çıkardığı koleksiyonundan Scandalous parfümünün 2 adet tester'ı çıktı. O da haaarikaymış! 
Wish list'imde valla da billa da bunlar yoktu. Daha minik istekler vardı. Ama abartmış benimkisi beni kocaman mutlu etti.

Bir önceki yazımda bir liste oluşturmuş ufak dileklerde bulunmuştum. Bunlardan bi kaçı gerçekleşmeye başladı bile :)
Dövme konusunu da netleştirdik sayılır. Biraz şirinlik biraz mizah içeren bişey olucak :) Yaptırdığımız zaman buradan paylaşırım.


Umarım tüm  dileklerimiz bu yıl artık gerçekleşir ! İyi düşünelim iyi olsun.. 2015 herkese uğur getirsin.


DreamLoveLuck

Yorumlar

Popüler Yayınlar