Ne var ? Ne yok? :)

  • Kar yok, ohh bitti.. Süperdi ama yeterince yağdı, eridi gitti. Keyfini bol bol çıkardım :)

                  All white Sakarya, from where I stand :) 

  • Güneş var, hava ısınmaya başladı :) Yaşasınnn! Benim mevsimim işte napıyım kışı çok sevmiyorum. Karda mutlu mutlu pozlar verdiğime bakmayın :( Yaz istiyorum deniz istiyorum :( Arkadaşlarla havanın iyi olduğu günler kendimizi dışarı atıyoruz. Zaten son dönemim (sevinsem mi ki acabasııı??  yok yok vazgeçtim >_< )  



My babies are here with me..  @Red Kitt Cafe in Serdivan

  • Çilekli cheesecake Oh my Goooosh!!!!!! Fena yedikkk. Hatta öyle böyle bi tatlı krizi değildi.. Görkitoposkimle, Nur sıcak çikolata söylediler yanına. Bende uydum onlara, ve gece sonunda kusuyoduk :D
    Bide bütün gece 'aa game' krizi geçirdik arkadaşlarla. gece saat 1:00 de biz hala 'dur ben yapcam, ööö geçemedi ver ben geçiyim, uuuf şu 49 ne aaabii' modundaydık :D Bulaşmayın uyarıyorum!
  • Henüz staj yok, şimdilik rahatım. Fakat bu hafta atamalar yapılır sanıyorum. Allaam nolur yakın bi yer çıksın yaaa! Ve nolur uslu uslu ergenler olsun, nütfeeen :(
  • Ders var, Formasyon dersleri haftasonumun içine etmeye devam ediyor.. Hemde sabahtan akşama. Oooh noo!
Everyday is a new adventure.. But Pedagogical is not :(
  • İndirimler henüz yok :( 14 şubat geçtiğine göre 8 Mart indirimini bekliyoruz.. 8 Mart'ta günümüzü doyasıya kutluyoruuzz beybiler :)) Biz gardımızı aldık! Listeleri hazırladık. Sabah saatimizi kurup Çark caddesi, Serdivan Avm'yi talan edicez vuuuuhuuuu! :D
We are waiting to Women's Day <3
  • Amaa alışveriş hep var. Ara ara keşfettiğim ürünleri dolaşırken görürsem hemen kapıyorum. Çünkü indirim falan beklersem çok zor.. I ıh bulamıyorum. İşte onlardan bi kaçı şunlar :) 
I love shopping! New product alert! :))
Bu fırçalar H&M den. LOVE!! Öyle yumuşak ve şık ki kullanmaya kıyamıyorum.. Dökülme falan yok. Yani seri en kısa zamanda tamamlanır a dostlar!
En en en en sevdiğim saç spreyim! Yaaa bayıldım kokusuna.. Saçları açmasına, nemlendirmesine. Saçlarım için boyattıktan sonra özellikle dünyanın ürününü kullanıyorum. Ama buuu... Hayatımın ürünü oldu. Hemen koşa koşa şampuan ve kremini de aldım set olarak. ( aslında saç için kullandığım şu dünyanın ürününü yazabilirim bi ara) Ama nolur şunu gidip bi koklayın!
Yaaa yok olmuyo.. Hevesle gidip alıyorum bi işe yaramıyo! Ne kullanıcam ben şu tırnaklarım kırılmasın diye? Help please!!
İştee son günlerin en iyi, en olmalı, en sağlıklı, en başarılı ve en iyi ki ürünü! Hassas ciltler için olanı bu. Ben bu zamana kadar o salak peelinglerle niye uğraştıysam?

Şu patiler işte bu maymuncuğa ait :
ooooiiiiyy <3 <3
  • Huzurumu kaçıracak etkenler, insanlar yok. Şu sıralar gayet mutluyum. Sadece derslerimi, kariyerimi, geleceğimi düşünüp kafa yoruyorum. Gereksizleri biriktirmiyorum. Herkese tavsiye ederim! 

  • Sürprizler hediyeler var! <3 Sürekli takip ettiğim Twovanities 'den bugün gelen hediyeme bayıldım. Yaaa böyle süper bi makyaj seti olabilir mi? Kıyamıyorum kullanmaya :)
Say hello my new cutie make up kit :)
Deborah Milano- Le deborin London Make Up Kit

Veee son olarak bu ürünleri kullandığım bir fotoyla yazımı bitiriyorum :

Herkeseee bol güneşli günler 

☀️



Yorumlar

Popüler Yayınlar