Tam Hayal Ettiğim Gibi 🎑

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi yazmayı bıraktıktan 2 sene sonra evlendim. Yani aslıda sadece 1 yıllık evliyim. Ve bir kaç aydır da aynı evde yaşıyoruz :) Fakat şu an sizleri 'nişan masamın rengi, gelinliğimin kesimi vs vs ' diye darlamayacağım. Çünkü ben hiç birini takmadım. Popüler klişelerin bir çoğunu yapmadım.
Geriye dönüp baktığımda ise hayal ettiğimin ötesinde fotoğraflar kaldı elimde. Instagram üzerinden tesadüfen bulduğum bir fotoğrafçıyla çalıştık. Ve hiç rol yapmadık. Yürüdük, güldük, şakalaştık, yol ortasında dans ettik. Ve bu kareler ortaya çıktı.
Bir de videomuz var. İzlemeye kıyamadığım türden <3 Onu da paylaşırım.
Fotoğrafçımızı merak edenler bana ulaşabilirler. Ofis Kadıköy'de fakat kendisi sizinle dağ bayır geziyor. Çook tatlı biri :)

Tavsiye vermem gerekiyorsa fotoğraf çekiminizin düğünden çok önce ya da sonra olmasını öneririm. Aksi halde bunları yaptıktan sonra kuru temizleme peşinde koşabilirsiniz :)
Ve tabii gelinlik harici bir elbise daha bulundurmanızda fayda var. Evin her yerini gelinlikli fotoğraflarla doldurmak istemiyorsanız tabii 😊

Doğal olun ve keyfini çıkartın! 💛










Yorumlar

Popüler Yayınlar