PANDEMİ SÜRECİNDE HAMİLE OLMAK 🐣



Karşınızdaaa... Korona'nın o pik yaptığı dönemlerde hamileliğin dibine vurmuş bir anne.  Ben 👯
Olabilecek her şeyi gördüm  hem de. Depremler, sel, yangın vee PANDEMİ. Hahh hani derler ya 'kırk yılın başı' bir hamile kaldım olabilecek her şey oldu. 




Korona'nın K'sini bilmezken yaptığım test ile dünyam değişti. Nasıl heyecanlıyım, enerjiğim. Evet enerjik. Bulantım yok, kusma yok, mide yanması, aşerme, naz niyaz yok. Spora gidiyorum. Yüzüyorum. Dikkatliyim. Aynı zamanda çalışıyorum. Sabahları okula yürüyorum. Dünyanın eeen mutlu hamilesiyim. Çünkü aklımdakini yaşıyorum. COOL hamile olacağım 😎   derken...



Ben artık 5. ayı bitirmişim ve okulda doğum günümü kutluyoruz. O gün sadece BİR vaka haberi var. Goy goy yapıyoruz tabii.. Ertesi gün işler değişti. Ve benim için hiç bir şey o günden sonra normale dönmedi. Bakın gerçekten. 

                                                        

Evde kal Ezgi evde kal
 
Herkes gibi evden dışarı burnumu çıkarmadım. Bu aylarcaaa sürdü. Dezenfektanlar, kolonyalar, sirkeler, banyodan aşınmış çıkmak, ayakkabıları poşete koymak, çamaşırları yüksek derecelerde yıkayıp çektirmek.. Yanında da psikolojiyi bozmak. 


Fakat en can alıcısı Korona'da ilk doktor kontrolü. Önce erteledik tabii ama nereye kadar? Doktoruma sordum. Tak takıştır gel dedi. Tabi maskeyi, eldiveni 🤪 Tırsa tırsa gittik. Doktor ameliyata girer gibi görünüyor. Ben de aynı :) Kilo alımım artmış. Hareket sıfır. Sürekli ekmek yapıp yiyoruz falan 😆Benim psikoloji yerlerde. Eve döndük, banyolar yapıldı çamaşırlar yıkandı, kolonyalar neredeyse içildi. Öyle bir sıkıntı hal ki tüm bunlarla tekrar uğraşmamak için insanın bir daha yüz yıllarca çıkmayası geliyor.

Eldivenlerle bile her şeye korkarak dokunmak

Evde bu işi sürdürdüm bir şekilde. Eşimi kurban seçtik tabi. O gitti markete, işe, eczaneye.. Ben de Youtube ve bloglarda hastane çantası, bebek bakımı, hafta hafta hamilelik vs kafayı yiyordum. Korona sürecinde doğum yapacak o ilk seçilmiş anne adaylarından olduğum için internette neredeyse hiç bilgiye rastlamadım. Süreci kendi kendime izole şekilde yönettim. 


Veee 19 Haziran'da bambaşka bir yolculuğa çıktım. Pandemi sürecinde doğurdum :)
Onu da bir sonraki postta paylaşacağım. Üstelik bir kaç ay önce yana yakıla aradığım tüm gereksinimlerle birlikte sizlere anlatacağım. 

Tek tavsiyem, bu mucizevi durumu en güzel şekilde yaşamaya çalışın. Anne oluyorsunuz, içinizde bir ağaç yeşeriyor.. Can buluyor. Tabii zor dönemlerde bunu yaşamak insanı üzüyor. Ama hamileliğinizin bir süresi var unutmayın. Canınıza tak edene kadar eğlenmenize bakın :)

Sevgiler 🌸

Yorumlar

Popüler Yayınlar