Denedim Ve En Çok Sevdim

Daha önce söylediğim gibi kozmetik ürünlere düşkünlüğüm her geçen gün artmakta. Kampanyalısı, kampanyasızı demeden alıyorum. Ama itiraf etmeliyim ki çoğu zaman alırken tereddüt yaşıyorum. Birileri olsa, benim için alsa, denese ve '' Ezgi bu tam sana göre! '' dese..
Bende içim rahat bi şekilde '' alıyım ben bunu tamam süper '' desem..  Çok mu şey istiyorum? :)

O biri, şimdilik ben olabilirim. Elimde olan, deneyip yanımdan hiç ayırmadığım ürünleri iyi ve kötü yanlarıyla burada paylaşıp, sizlere biraz olsun fikir vermek istedim. 

İşte deneyip, en çok sevdiğim ürünler :)              ( not:  bazıları çocuğum gibidir )

Başlıyorum :














Mac Hello Kitty çift katlı pudra.
Tamam kabul ediyorum tamam tamam.. Önce sadece kutusu ve şirinliği için almıştım. İyi bi para verdim hatta. Ama sonra anladım ki değmiş. 2 farklı tonda pudra var içinde. Keşke içini açıp çekseydim dedim şimdi ama üşendim.( Buraya tıklayıp fotoğraflara bakabilirsiniz) Öyle kullanışlı ki, istediğiniz tonu elde etme imkanınız var. Ve kesinlikle gün boyu kalıcı. O benim evladım.

















Garnier kafein ve limon esanslı göz altı roll-onu. Sağda ki oluyor kendisi. Ben onu sevmelere doyamam.. Yanımdan ayırmıyorum. Benim gibi gözleri küçük olupta uykusuzlukta yorgunlukta Sibel Tüzün gibi göz altı torbalarına sahip olabilen bayanlar için idealden de ideal! Ucu metal bilyeli olduğundan sürerken buzzz etkisi yaratıp anında şişlikleri morlukları yok ediyor. Ve kapatıcı etkisi var. Ben orta ton aldım. Memnunum.

Hemen solunda Pure Active yazan ise sivilce karşıtı kapatıcı roll-on. Aman da aman.. :) Ben onu çantamdan ayırmam :) Ufacık bi sivilce tüm moralimizi bozar bizim. Bu roll-on hem kapatıcı hemde sivilceyi tedavi edici etkisiyle kahramanımız olur. Fiyatı 16 TL. Ama ben kadınlar günü indiriminden yararlanıp, Watsons'tan 8 TL ye almış hattaa o gün bi arkadaşıma da tavsiye edip aldırmıştım. Ama göz altı roll-on'u kadınlar gününden önce almış bulundum :(  Üzerine roman yazabilirim ama uzatmıycam. Şiddetle ve ısrarla tavsiye ederim.

















Kalyon Oje Kurutucu Sprey
Benim gibi oje delisinin tek istediği şey ojenin sürüldüğü anda kurumasıdır. Ama üzgünüm böyle bişey yok. Hızlı kurutmaya yardımcı ürünler var sadece. Bu da onlardan biri. Biraz daha hızlı kurutuyor kabul, kokusu muhteşem, ve bakım yağı tarzında bi ürün. Evet güzel ama biz kızlar bu işi soğuk su ile de halledebiliyoruz. Severim yine de kendisini. Almadıysanız bi kaybınız yok. Varsa da ojeden sonra mutlaka!














Fa Vanilya, Bal ve Yoğurtlu Duş Jeli
Tam 4 senedir aynı duş jelini kullanan tek insanım herhalde. Fotoğrafta solda duran kullandığım jel, kutu da olan ise yedek kutu. Sakarya'da bunlar tabii.. Birde İstanbul'da evimde var. Kokusu beni cezbeden. Öyle kalıcı ve öyle tatlı ki.. Kendinizi yemek isteyebilirsiniz. Haa bu arada dayımın kızı bana Avon'dan bi duş jeli hediye etti geçtiğimiz haftasonu. Avon sense mystique. Bilenler bilir. Harika kokusu var. Onu da kullanıcam. Bakalım kalıcı mı kokusu, buradan paylaşırım :)


















Loreal Paris- Elseve Sıvı Saç Kremi
Islak yada kuru farketmiyor. Yeniden yapılandırıyor mu pek farkedemedim. Ama saçlar taranırken çok kolay açılıyor. Ve mis kokuyor. Set halinde almıştım. Şampuanıyla kullanıldığında daha da etkili. Şimdi pek kullanmıyorum ama. Nedeni aşağıda ;

















Jaxa Saç Serumu
Annem kuaförden saç serumu almış. Saç serumu içinde saç için gerekli ne varsa barındırıyor. Islak yada kuru farketmez. Saç uçlarına bir miktar sürüp anında canlılığı görebilirsiniz. Aynı insan vücudu için serum neyse, saç içinde bu. Yeni kullanmaya başladım ama bırakmaya hiç niyetim yok. Eczanede bu marka var mı bilemiyorum. Kuaförlerde ve internette mevcut.

















Neutrogena Gece Kremi
Bu krem benim hayat kurtarıcım oldu. Yüzüm özellikle duştan sonra çoğu zaman gerilir kuruluk hissi oluşur. Bende her kremi yüzüme süremem. Sivilceye davetiye çıkartmamak için. Ve yaşım genç olduğu için. Makyajımı bile eve gelince hemen çıkartan bir insanım. Ama bu krem benim yaşıma en uygun ürünlerden biri. Üstelik üzerinde görüldüğü gibi Light. Yağsız olması sivilce korkusunu yok etti. Gece yatmadan sürüp, tüm gün nem içinde kalıyorum sayın seyirciler! ^_^














Golden Rose - Tırnak için Vitamin Desteği
Benim gibi tırnak uzatma konusunda beceriksiz olan bayanlara bunu öneriyorum. Kalyon'dan Flormar'a kadar hepsini denedim. Fakat bana sadece bu iyi geldi. Canlı, kırılmayan tırnaklar ( bi müddette olsa) bana da merhaba dedi. Görüldüğü gibi sürekli kullandığım için azaldı. Bitmesin istiyorum :( 














Active- Diş İpi
Bu minnoş, nane aromalı diş ipi.Watsons'tan kendisi. 1 sene oluyor bunu alalı. 2 adet vardı. 1 tanesi anca bitti, sıra bunda. Benim gibi diş sağlığına önem veren bay/bayan vatandaşlara öneriyorum. Küçük olması her an yanınızda bulundurmanız anlamına geliyor. Üstelik nane tadı çok hoş. Sağlıklı gülüşler için :))














B-L Lens Solüsyonu
Bilenler vardır benim gözler uzak özürlü. Yani bozuk. 1.00 miyopum. Tabikisi lens kullanıyorum. Gözlükte denedim küçükken, yok olmadı. Kullanma özürüm de mevcut. Doktor tavsiyesiyle 3 senedir lens kullanıyorum. Kozmetik açıdan çoğu bayanın tercihi lensmiş.Bende çevremde ki arkadaşlarıma tavsiye ettim. Çok memnunlar şimdi. Ben şeffaf olanlardan kullanıyorum. Ve 3 senedir bir çok marka denedim Bausch-Lomb derdime çare oldu. Şu an gece çıkartılmayanlardan kullanıyorum ve çooook rahatım. Bu solüsyonda B-L nin. Lens için gerekli olan herşey tek bi suda. Uzun süre temizlik ve nem. Gözlerimde oluşan kızarıklık,batma hissi sıfıra indi bu solüsyonla. Eğer kullanan varsa kesinlikle B-L.

------------------
Eveeet. Böyle işte. Bunlar en sevdiklerimdi. Deneyip en sevdiğim şeyler arasına giren ürünleri paylaşmaya devam edeceğim. Eminim senin umurunda olmasa da ''aaa iyiymiş bu yaa alıyım bende'' diyenler vardır.

Şimdilik bu kadar :) E daha ne olsun ^_^ 

Mucuk :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar