Tweety olamadım ama Twisty olabilirim

Hiç bi zaman Tweety olamadım. Biliyorum sarışınlık bana yakışmaz. Olamıycam onuda biliyorum. Zaten konumuz da bu değil :)

Tweety olamayabilirim fakat bir Twigy yada bir Twister olabilirim!

Sezonun ilk dondurmasını bugün yedim. Hemde dondurmaların içinden en sevdiğim olan Twister'la açılışı yaptım.

Evet karar verilmiştir. Twister'ın bana verdiği yetkiye dayanarak, yazı getiriyorum! ^_^

Geçtiğimiz haftaya bakıcak olursak; ödevler içinde kaldım sayın seyirciler! 
Bu nasıl bi yoğunluk? Bu nasıl bi hız? Ay sonuna verilen ödevler bu hafta istenince doğal olarak sınıfça bizi aldı bir telaş..
Yaz yaz yaz.. Bitmiyor, derken bitti. Geçen gün biraz hava alıyım diye dışarı Çark Caddesi' ne çıktım. E ben boş döner miyim? Mağazalar dükkanlar yine kandırdı beni :( 

Ama siz söyleyin bu Twigy'ler alınmaz mı? ♥‿♥


Görünce vuruldum!! Yıldırım aşkı daha 1 sene önce başlamıştı zaten aramızda. Sezon sonu olduğu için kaçırmıştım :( Bu ay tekrar görünce yapıştım orda terliğe. Anneme telefon açtım hemen. Aldım sonunda aldııım diye bağırırken annem ' baloncuklu terlik mi ? ' dedi :D O kadar başının etini yemiştim ki.. Evet anne, baloncuklu terlik. Artık o benim :))
Sonra ödevler arasında nefes molası verdim attım kendimi sokağa. Garnier hastası ben, gittim yeni çıkan BB kremi aldım. Yine aynı seneryo, yine aynı hüsran.. :/
Merakıma yenilip 'bebek gibi yapıyomuş bu krem al bence' söylentilerine inanıp koştur koştur aldım kremi. Sonuç: Öyle bişey yok! :'(

Buda kendisi oluyor :
Garnier'dır kullanırım. Ama bu sefer beklenti yüksekliğinden uçurumlara savruldum.Neyse hevesimi aldım konuyu kapatıyorum.

Küçük pandamı çok özledimm :( Eve gidicem onu ısırıcam. Valla bak hemde poposundan :( Ben uzanıp  tv izlerken oda kollarımda uyuya kalmıştı en son. Uykuda bile nasıl mutlu. Gülümsüyo sanki :) Yemin ederim karşılıksız tek sevgi onların ki. İnsanlardan daha vicdanlı ve hissiyatlılar. Ömrü boyunca yanında olucam :)


Bu kadar duygusallık yeter :D Aslında enerji doluyum. Çünkü artık yağmurlar bile sıcak yağıyor. Hava öyle güzel ki.. Hele ki kampüs..  Çiçekler, böcekler, aşıklar :) 
Buda kampüsten : 
Bu sene ki SAÜ bahar şenliklerini pek beğenmedim açıkçası. Yani Yalın hariç diğer kişiler bana çok iç açıcı gelmedi. Başkalarına gelebilir elbet onlara da şimdiden iyi eğlenceler diliyorum :) Çünkü o tarihlerde İstanbul'da olucam. Katılmayı düşünmüyorum. ( buda basın açıklaması gibi oldu hahaha )

Kampüse yaz geldi, eğlence de geldi :) Öyle ki sorunlarımızı ve şikayetlerimizi bile eğlenerek dile getirdik.


Haberlere bile çıkmışız. İzlemeyenler için internette mevcut :) Hatta şurada bir örnek tıklayın
Hem eğlendik hem protesto ettik. Umarım yerine ulaşır..

Yorucu, yoğun ama bi o kadar da güzel günler geçiriyorum. Haa unutmadan ailemi seviyorum :)
Son olarak ağzımda da Twist sakız var. Hani şu First karpuz çilekli falan. Tweety olamadım ama Twisty olabilirim.

Tschüss 

Yorumlar

Popüler Yayınlar