Gencim Güzelim Farenjitim!

Yazmadığım günlerde harika günler geçirdim, tam anlamıyla dibine kadar eğlendim, süper günler yaşıyorum, gezdim tozdum bekardım hoştum demek isterdim kiii...

Bu mümkün değil.
Çünkü başımı yastıklardan kaldıramadım :( Elimde selpak, ilaçlar, portakal suyu, bitki çayları..  Abartmıyorum tam 1 aydır böyleyim. Tam geçti diyorum kaldığım yerden devam ediyorum hayatıma hoop en baştan.. Yine boğazlar şiş, ve o malum ses : HAAPŞUU!

                                                                 
İşte aynen yandaki gibi böyle :(

Güzelim tatilim mahvoldu zehir oldu farenjit oldu.. Tabi diş tedavim vardı birde. Oda nihayet dün bitti (gibi oldu ama dolguda sıkıntı var. P.tesi tekrar dişçi yolları.. ) Neyse bende kendimi iyi hissettiğim bir iki gün attım kendimi yine sıcak alışveriş merkezlerine. Odam için ufak organizer bir kaç parça kutu aldım.

Koçtaş'tan edinebilirsiniz. Bu ufacık paketler kocaman kutulara dönüştü. En sondaki pembe minik çekmece tam bir hayat kurtarıcı oda toplayıcı. Benim gibi dünyalar kadar ojeniz, makyaj malzemeleriniz varsa çok rahat ediceksiniz. Ben kütüphanemdeki bir bölümü bu kutulara ayırdım. Hem görsel olarak hemde toparlayıcı olarak çok güzel oldu.

Ve son olarak neler aldım toplu bir bakış :

Kısaca şunlar :

          Paraben içermeyen tek krem bebek losyonu.(Watsons) Hem kokusu güzel hem katkı maddesiz. Artık favorim.
                  (Johnson & Johnson)Yüz için sivilce yapmayan klasik nemlendirici krem. Kokusu müthiiiiş :)

                                                                     Rengini çok beğendiim :)
                                                                    Dudağımda aynen böyle...
       İlk kez deniycem Golden Rose rimel. Fiyatı uygun diye denemek için aldım. Bakalım :)



Bir de artık hasta olmıyım diye hem erkek arkadaşımın hem annemle babamın baskıları üzerine kalın 2 kazak daha eklendi bugün dolabıma. Onlarda şöyle.. Taytla giyebilmem için uzun tercih ettim : 

                                    Defacto                                                                            LC Waikiki


İşte böyle.. Çok eğlenceli harika günlerim yok. Okula dönmek için günlerim sayılı. Bende böyle vakit geçiriyorum. Hastalıklardan kurtulabilcek miyim oyunu oynuyorum.

Çok eğlenceli ! :(

Yorumlar

Popüler Yayınlar