Şu Sıralar...

Ta taaaam!
Blogumun görünümünde ufak çaplı değişiklik yaptım. Ufak çünkü pek uğraşamadım. Ama zaten amacımda daha basit bir görünümdü. Göz yormayan.. Neyse daha geniş bir zamanda geliştirene kadar böyle :)

O kadar yoğun bir ders programım var ki!! Ve bir o kadar düzensiz!!
Tüm enerjimi biraz daha uyanık kalabilmek için kullanmaya çalışıyorum. Tatilden sonra geceleri zor uyanıyorum haliyle sabahları '' ZOMBİ'' oluyorum.
Neyse ki okulda yoğun dersler ve sıkıcı ders araları arkadaşlarla kantinde laflayarak daha çok gülüşerek geçiyor :))

Ne diyorum kız arkadaşlar en kıymetlilerindir.. <3


 Hava çok çok kötü... Sakarya şu günlerde daha da sevimsiz. Soğuk, soğuk odalar :(
Bir de pofuduk pandamı çok özlediiim :(


Bu arada buda erkek arkadaşımın aldığı hediye. Tam benlik nasıl biliyo beni nasılda tanıyo <3

Şimdilik fotoğraflarla kısa bi özet geçtim günlerimi. Yarın haftaiçimin baştacı, tatil günüm. Offf nasıl iyi geliyo şu koşuşturma arasında. Çeviriden, iletişimsel dilbilgisinden, edebiyat tarihinden uzak, bütün gün devirip totomu yatıcağım bir gün! Yarın öğlende uyandıktan sonra da arkadaşa kahvaltıya gidicez ^___^

Ha bir de bir kaç parça bişey aldım.Ufak tefek şeyler. 2 tanesinin siparişi henüz gelmedi. Onlar gelince paylaşırım burada.
Bakmayın böyle yukarıda güldüğüme..

Şu aşağıdaki fotoğraftaki güne gitmek için neler neler vermezdim..

>_<

Yorumlar

  1. kulaklığa bayıldım, harika bi hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bende bayılarak kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihan Nur Ağaç10 Eylül 2014 15:35

    Bu konuda yazıyorum kusura bakma :( Perma ile ilgili yazılarını okudum benim saçlarımda seninkiler gibi ince ve dümdüz perma yapmak istiyorum ama çok hasar görüyor diyorlar sana sorayım dedim .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaptılar

Popüler Yayınlar