Bir Kaç Haftanın Kısaca Özeti!

Merhabalarrr..

Dersler, sınavlar, yeni ev, tembellik derken arayı çok açmıştım. Ama bu sefer döndüm bence!

Nerde kalmıştım? 

Heh! En son birikip patlayan bir post yayınlamıştım size. Şimdi onun başka bir versiyonunu yayınlıyorum. The next part here sevgili okur!
Hi! I came back! This time is real:)
Bu aralar yine yoğun ve hareketli günler yaşıyorum. Ve tabiki vakit bulabildiğim o minnak aralıklara sığdırabildiğim kadar.. Dile kolay 16 dersim var. ohannesburgerking ^_^

Şubat'a kadar online şekilde devam eden bir eğitim sürecim var. Hergün saat 18:00 de ekran başında her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız modundayım :/ İşte böyle: 
I am studying nowadays. This image from the online lesson :

Aşırı tatlı hocalarda var tabisi.. Ama ya şu Süleman? Her yerde var bu Süleymanlar. Süleyman sen bi susarsan hepimiz seni sembolik ödüllendirip simgesel pekiştiricez valla bak! Söz! :D
İşte böyle.. Önümüzdeki hafta sınavlarım başlıyor. Kpss çalışmaya vaktim yok. Bu seneyi de bir atlatsam!

Ama güzel şeylerde yaşamıyor değilim :) Mesela 2 gün önce canımın içi bitanecik çocukluk arkadaşımın doğum gününü kutladık. Hemde 'süprüüüz' diye.
Edirne'de okuyan kız kardeşi, benimde kardeşten öte bitane arkadaşım Hande'yle organize olup hemen bir kutlama hazırladık. Hakan'ın en yakın arkadaşlarını bi araya getirip hiç ummadığı anda karşısına geçtik. Pasta üfleme faslından sonra hemen bir mekana geçtik.Vee party başladı. Bunlarda o mutlu anlarımızdan bir kaç kare:

We celebrate the birthday of my best friend. It was a surprise party! :)
Uzun zamandır hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum..
İyi ki doğdun yakışıklı arkadaşım! :)



Tekrar görüşmek üzere.. Kocaman öpücükler :)

Kisses!

Yorumlar

  1. Canım blogumu takibe aldığın ve blog keşif etkinliğine katıldığın için çok teşekkür ederim. Ben de seni her yerden takibe aldım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) sevgiler <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaptılar

Popüler Yayınlar