Hello December, Hi Myself :)



Uzuuuuuuun bir aradan sonra tekrar herkese, herşeye merhaba! Bu sefer biraz fazla uzun oldu farkındayım. Son postlarda sık sık arayı kapatma sözlerine bir son verip artık kalıcı olarak yazmaya başlama kararı aldım. Sanırım bu ayın etkisi de var bu kararı almamda. Senenin son ayına girdiğimiz bu ilk gün yeni başlangıçların habercisi olsun:) 
Bu ayın tuhaf bir büyüsü var. İnsan herşeye baştan başlamak istiyor. Radikal kararlar alıp, uygulamaya çalışıyor. Amaa ne yazık ki yeni senenin ilk günlerinde vazgeçip o kararları sallıyor :)) Olsun! Ben bu ay boyunca takındığımız o kararlı görüntüyü seviyorum.. 

Evet ilk aldığım karar ne kadar yoğun olsamda artık daha sık burada olacağım :)



Aslında bu geçen uzun zaman içerisinde yaptıklarım,aldıklarım,gezip gördüklerim için bir yazı olsun istemiştim fakat bu mümkün değil. Sabahlara kadar yazsam bitiremem, o kadar aksatmışım ben yazmayı :( Birikip birikip patlayan bir post olucak yoksa..


(Ayrıca çok fazla yabancı okur var Feedjit'imde. Onlar için ufak açıklamalar bulundurmak iyi fikir! Umarım unutmam)

Hi, I am back !! :)

Ama minik minik notlarla bu arayı kapatmak istiyorum..

Bu yaz özel bir dershanede ingilizce öğretmenliği yaptım. Benim için yorucu ama tecrübelerle dolu bi yaz oldu. Daha bir kaç ay önce geleceğime dair aklımda hiç bir plan yokken, hatta aklım çok karışıkken şu an Sakarya'da ki evimden sizlere bunları yazıyorum. Çok istediğim Pedagojik Formasyon'u aldım:) Artık gelecek biraz olsun şekillendi diyebilirim.. Ama hayat bu. Belki deee....     Neyse işte şu an bir adet Lehrerin olarak karşınızdayım! :)

I am a student the Pedagogical Formation Training Certificate Program. I am a German teacher :)

Yazın izinli olduğum günler olabildiğince kendimi doğaya bıraktım.. Bu da o günlerden birinde erkek arkadaşımın çektiği bir fotoğraf.. Yıldız Parkı.
I love natur and animals.. I am an animal lover..
Doğa derken abartmıyorum. Gerçekten doğayla, hayvanlarla, çiftliklerle iç içe bir yaz geçirdim. Benim için bu haaarika bi yaz demek! Nasıl manyak bir hayvan sever olduğumu bilen bilir :) 




Ve bu güzel günlerin ardından o kadar yoğun bir sene başladı ki benim için.. İzlemem gereken bir sürü video, çalışmam gereken bir sürü ders notu var. Ve kaçınılmaz olarak Kpss.. 
Bu sene ders çalışma senesi galiba benim için. Fırsat buldukça arkadaşlarımla vakit geçiriyorum. 
    
 Onun dışında minnak kedimiz Elmas' la evde pijamalarla mayışık mayışık bu güzel ayın tadını çıkartıyoruz :)

Bu günler en sevdiğim günler.. Rahat, sıcak, huzurlu.. Ev arkadaşım canım Nur'um la bide muzlu sıcak içeceğimizi yapıp Tv karşısında yayıldıksak işte o zaman : ' the person you have called cannot be reached at the moment please try again later' :)))


When I was at home, feel peaceful and comfortable..

Ayları buraya sığdırmak mümkün değil tabiiki. Ama şu üstteki son iki fotoğraf son günlerimin resmi..

Bundan sonra detaylı postlar hazırlamaya çalış.. Hayır hayırr sööööz :)

Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzeree... Öpüldünüz!

See you soon, kisses!

Yorumlar

Popüler Yayınlar