En Sevdiğim Ay ♥

Tabikisiii de MART ^__^

Ben bu ayı pamuklara sarmalarıım, elinden tutup gezmelere götürürüüüm :P
(Yapamam ama yapmak isterdim)  :(

İlk sebep kesinlikle yaz mevsimine giriş..
Kim ne derse desin!!  1 Mart Bahar başlangıcı diye öğretildi ilkokulda bize. E öyle.. Tamam hava soğuk, arada bir yağmurda yağıyor ama güneşi de gördük :)



İkincisi ise doğum günüm bu ay :)  Evet evet  'Balık burcu' detected!!!
13'ünde aslında fakat biz arkadaşlarla Pzt. günü yani 11'inde kutlamayı planladık ( arkadaşlarımın ısrarı üzerine :| Hazır partinin üzerine kondum denebilir. ) People Club'ta bu arada. Gelmek isteyen arkadaşlarıma duyurulur :))

Neyse çok konuşmadan geçen ay aldıklarıma/yaptıklarıma geçiyorum :)

Erkek arkadaşımla Emirgan Korusunu arşınladık :) Harika bi hava vardı şansımıza. 
Her güzel şey gibi bitti bile :(

Vee geçen ayın ganimetleri..

 Avon'dan Pırıltılı vücut yağı. Kokusu ımmmmm nasıl desem.. Taptatlııı ^_^


 Ve İnce uçlu profesyonel şekillendirici tarak. Kuaförlerdekinden daha büyük. Biz amatörler için gayet kullanışlı :)
Bu küpe bir büjiteriden  <3
Buda Kadınlar günü promosyonuydu :) Temizleme sütü ihtiyacım olan bir şeydi. Kaptım hemen :)

Buda aşk yaşadığım yeni çantam :)
Fiyatı acayip uygundu. Bunuda kaptım ^_^  Yazlık bir çanta olduğu için beklemedeyim :/ Sabırsızlanıyorum :)

Birde tabii ki her postun sonunda belirttiğim gibi Peritomu deli gibi özledim. En son biz böyleydik :( Eve gitmek istiyoruuuum :(




:*

Yorumlar

Popüler Yayınlar