♥ My Birthday ♥

Hemen söyliyim bu post aşırı derecede şımarıklık içerir ^__^

Şımarmamam mümkün mü? Bissssürü hediyem oldu, deli gibi eğlendik, hiç ummadığım insanlar doğum günümü kutladı :) Bide gelen mailleri bi görseniz :)) Evet 23 e doğru gidiyoruuuuuuuum :))
Ne ara büyüdüm ben? Olsun, İyi ki doğdum ne güzel bi kadın oldum, koşup ilerliyorum (:

En çok sevindiren mesaj yine Kızılay'dan gelen mesaj oldu.
'Kurtardığınız hayatlar adına ve Türk Kızılayı olarak doğum gününüzü kutlarız.' İnsan nasıl gururlanmasın :)

Bunlar da doğum günü cicilerim :)


        Ezgi'yi  ne mutlu eder? Kocaman bi Gratis torbası!! 

 İlk olarak The Balm Göz Farı Paleti. İlk kez The Balm kullanıcağım için yorum yapamıyorum. Fakat diğer blogger arkadaşlardan sıklıkla duyduğum marka olduğu için bulutlardayım :)

 Kendisi tam olarak böyle. Harika yapısı var. Çok şık ambalajı var. Renkleri tam istediğim gibi. En üst sıradakiler eyeliner olarak da kullanıyormuş. Deniyip görüciğiz :)


Buda The Balm Mia Moore Rujum <3 Love it!!

Tam istediğim tonda. Koyu tonda bir kırmızı. Üstelik sanırım mentollü. Buzz hissi veriyor dudakta. Yazın müthiş olur :) Ve dudakla bütünleşiyor. Uzun süre kalıcı olduğunu söylemiyorum ISRAR EDİYORUM :))

BeeBeauty Peeling + Vücut Losyonu
 Kokusu müthiş. Kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

Vee benim beğenip alıp, annemle babamın hediyesi olan Stiletto topuklu ayakkabı :))

Sivri burun ayakkabıların günümüzde bu kadar zarif durabileceğini kim tahmin ederdi? 
Çok şık günlük kullanım alternatifi bence :) Hem ihtiyacım vardı hemde doğum günü kıyağımı kullanıp aldım :D Özellikle üst kısmının kesimi çok şık.
Aynı zamanda taytımda ayakkabının yanındaki bonusum :)) 


Bu taptatlı kutucuklarda tam benim için :) Bayılıyorum böyle kutulara. Şunlara bakın :))

Vee tabi canımın içi arkadaşlarımla çok eğlenceli bi parti geçirdik :) Hepsine DANKEEEEEE <3



Hepsine herkese minnettarım. Tabiki beni sonsuz mutlu eden ve beni çok iyi tanıyan erkek arkadaşıma hediyeler için kocaman öpücükler :*

EDİT: Bloğum 10.100 ziyaretçiyi geçmiş. Benim için acayip önemli bir rakam :) Takip edip, üşenmeyip okuyan herkese sonsuz teşekkürler ve öpücükler...

♥ 


Yorumlar

Popüler Yayınlar