Bu film sensiz anladım, Son karede ağladım

Sonunda fırsat buldum yazmaya :) Dersler, ödevler , gel İstanbul'a, git Sakarya'ya derken bir ton şey birikti yine. 'Ayy kesin paylaşmalıyım bunu' dediğim bir çok şey var. 

Önceee.. Arkadaşım Damla geçen hafta beni aradı. Final ödevi için kısa film çekmek zorundaymış. Ezgi şöyle bi   senaryo yazdım, şu filmi seninle çekelim dedi. Bende hemen atladım 'oluuuur' diye. Dün geldim hemen İstanbul'a. Bugünde Damla ve Oğuz bize geldi. Oğuz, Damla'nın arkadaşı, bugün tanıştık kendisiyle ve hemen kaynaştık. Kendisi kameramanlık görevini üstlenti bugün :) Ne zor bir şeymiş. Aman yarabbii! Neyse ki kısa filmdi, uzun olsa ne yapardık bilemiyorum :) Sadece ben değil, köpişim Peri'de rol aldı filmde. Bol ağlamalı, üzüntülü, depresyonlu bi film. Montaj bitsin Damla bana göndericek filmi. O zaman paylaşırım :)

İşte bir kare, ağlamaktan geberen Ezgi;



Ama kamera arkası müthiş eğlenceliydi. Hatalar yüzünden gülme krizine de girdik:) Yaptığımız ufacık hatalar yüzünden o sahneyi en baştan çekmek vardı tabi! Aghhh!! 



Olsun, ben çok eğlendim :) Sonuç umarım güzel olur. Merakla bekliyorum :)

Ve geçen hafta gecenin 2'sinde sipariş ettiğim Victoria's Secret Vücut spreylerim geldi :))  İndirim görünce da-ya-na-mı-yo-rum! Valla kararttım gözümü 2 tane birden aldım. Kalıcı kokusunu kullanan herkes bilir. Bu spreyleri kullananıp, üstüne parfüm kullanmak tamamen gereksiz. Müthişş müthiiiş :) Bebeklerim bunlar :


Pure Seduction, meyveli şekerli bir koku. Vanilla Lace, isminden de anlaşıldığı gibi Vanilyalı bir koku. İkisi de tam istediğim gibi. :) 

Ve yaz gecelerinin vazgeçilmezi B.çekmece sahil gece pazarı :) Yaz tamamen gelmese de tezgahlar kurulmaya başladı. Bende siftahımı yaptım. Bu bilekliklerin tanesi 1 TL. 5 tane birden aldım görünce :) Şıkır şıkır bir yaz, şıkır şıkır bir Ezgi :)


Pazarları çok seviyorum. Hem uygun hem çeşit bol. Hemde ulaşılabilir.. 

Kütüphaneme eklenen son kitabım karşınızda şimdi.  Dizüstü Edebiyat serisi yazarlarından Pinkfreud ' Sorun bende değil sende' kitabını bi dikişte içtim. Sıra geldi kitabın 2.sine.. '' Sorun bendeymiş''
Eminim bunda da çok gülüp, çok ağlıycam :) Nefesimi tuttum, bunu da bir dikişte yutabilirim.


Şimdilik benden bu kadar :)

Muaah :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar