Tek Suçum Kararsız Olmak :)

Yaz geldi cici cici giyinip, şıkır şıkır alışverişlere gitmek istiyorum derkeeeen, yaz gelemedi ve ben öylece eve kapandım. Ne can sıkıcı bir tatil başlangıcıdır bu!

Bende sıkıntıdan evime yakın olan Atirus alışveriş merkezine gidip gelip zaman geçirmeye çalışıyorum. Bu havada ya evde oturulur yada kapalı Avm'lerde dolaşılır. Bu yağmurlar bu yüzden! :)

Neyse geçen gün yine attım kendimi Watsons'a. Biraz eksiklerimi alıyım derken şunları aldım geldim :


Tek tek inceleyelim..


Yüz için 50 faktörlü yüz kremi. Güneşten çok çabuk etkileniyorum. Ufak bir önlem :) Fiyatı 9.90 TL

Buda uzun zamandır istediğim bir üründü. Ayakkabı için jel destek. Uzun süre topuklu ayakkabıların üzerinde kalabilmek için geliştirilmiş. Yani benim gibi topuklu severler için işkenceyi azaltma yöntemi :) Fiyatı 7.90 TL (indirimdeymiş)

Buda ilk defa kullanacağım bir ürün. Yüz temizleme jeli. Her gece makyajımı temizlemeye özen gösteriyorum. Bu yüzden mutlaka temizleme jeli kullanıyorum. Yoksa sivilceler peşimi bırakmıyor. Uzun bir zamandır da sivilce sorunum yok. Cildim gayet düzgün :) (tak tak tak diyip tahtalara vurdum :D )
Ortada ki beyaz disk ise yumuşak plastikten yapılmış temizleme aparatı.
Deneyip göreceğiz :) İşime yaramazsa anlatırım. Ama umutluyum :) Detoks etkiliymiş. Bakıcaaaz :)

 Vee hayat kurtarıcım kuru saç şampuanı :) Çabuk yağlanan saçlara sahipseniz bu sprey müthiiiş bi kurtarıcı. Diplerine ve saçın uçlarına sıkıp masaj yapıyorsunuz. Tarayıp çıkıyorsunuz. Gerçi yıkanmış gibi yapmasının imkanı tabiki yok. Ama o parlak görüntü azda olsa kayboluyor. Günü kurtarmak amacıyla kullanılabilir. Asla bir temizleyici değil. Benim çok işime yaradı tavsiye ederim. Fiyatı 7,90 (indirimdeydi)

Birdeee en çok istediğim o parfüm :) Lolita Lempicka. Elma şişesi için alırım ben onuuu :) Kokusu çok kalıcı değil. Ama şekerli baharatlı bir koku. Çok seviyorum ben.


Şu an bu yazıları yazan kız yani ben, kararsız bir insanım. Kararsız demek az kalıyor, ağa babasıyım!!
Tanrının cezalandırdığı tek masum kararsızlarmış. Evet Tek suçum kararsız olmak :(
Burcumun en çok etkilediği özelliğim bu. Sulu göz olmak dışında :) Burcum Balık diye söylemiyim artık. Anladınız siz :)
Geçen gün bir ayakkabı almıştım. Yazlık pudra rengi.. Hatta şu yazım : Tıklayın :)

Rengine şekline herşeyine vurulmuştum. Pudra pembesi diye sarılıp uyuycaktım nerdeyse. Pembe seven biri olarak gözlerimi pörtletip hemen buraya yazdım ne kadar beğenerek aldığımı.
Gel gelelim, geçen gün dolaşırken farklı rengini gördüm. O an şimşekler çaktı,yağmurlar yağdı üstüme. Pişman oldum :/
Hemen satıcıyla konuştum, 'hiç giymedim valla, zaten havada hep yağmurlu' diyip ikna ettim. Ve onun yerine bu rengini aldım. Baktıkça iyiki de bunu almışım diyorum :)

İşte kendisi bu :


Su yeşili bu yazın moda rengi. Canlı bir renk üstelik. Moda olmasada tercih edilen bir ton. Yaz rengi kısacası.
Sanırım kararsızlığım işe yaradı. Yada tam tersi, o kısmı düşünüyorum :)

Ben bunu daha çok sevdim galiba.
Galiba?
Yok gerçekten çok sevdim :)



Alışverişlerde ilk gördüğüme kapılan biriyim. Aldıktan sonra daha güzelini, iyisini görüp kahrolan da benim!
Ne zaman vazgeçerim bu huyumdan bilmiyorum. İyice araştırıp bekleyip almak doğrusu ama benim sabrım olmadığı için farklı bir taktik geliştirdim kendime :D

Aldığım şey her neyse, aldıktan sonra arkama bakmadan topuklamak :D Asla alışverişe devam etmemek. Ve o ürün tükenene kadar bulunduğu mağazalara girmemek.
Bende böyleyim işte napıyım :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar