Bi Cisim Yaklaştı!

Az önce kampüsten geldim. Gelirken bi  yaratıkla karşılaştım ama oralı olmadım. Eskiden olsa saydırırdım.. Bugün suratına bakmadım. Arada baktım yalan söylemiyim,bakmaz olaydım. İğrençlik onun göbek adı. (Tanıyanlar bilir, bilmeyenlerde tahmin etsin)
 Amaan pırpp! :)
Zaten sonra defoldu gitti..

Bu nasıl kasvetli bi hava? Sadece uyunur herhalde bu havada. Bende oturduğum yerde uyukluyorum, bi kaç bölüm The Big Bang Theory izledim. Bugün olduğumuz sözlü iletişim Quizini düşündüm. Almanca karikatürden ne anladığımı, sonra anladığımı nasıl anlatamadığımı.. :) ( Yok yok anlattım, valla güzel anlattım hemde.. İnşallah hoca da anlar :D )

Aslında seviyorum yorumlamayı..  Ama bu gerçekten zordu be! Terimsel olduğundan sanırım..

Ha bir de az önce en sevdiğim kar tanesi bilekliğim koptu. Annem olsa  ‘nazar’ derdi..  Kimin gözü kaldı acaba? Hı hııım.. Dün gece karakol sahnesinde Kuzey'in millete baktığı gibi bakıyorum size. Gözümü kıstım,ağzımı yamulttum, her an dalabilirim bakışı.. (Tabe lan! ) :D

Hahaha izleyenler bilir. Dün gece gerim gerim gerildim izlerken.

Ayrıca not: Şu an gözüme çarptı da, oje sürmem gerek.
Sırada ki parça bana geliyor:
O eski French’imden eser yok şimdii…


Mucuk :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar