Fikrim Kaç Karat?

Gündemime bomba gibi düşen yarışmanın etkinliği bugün gerçekleşti :) Ne yarışması bu yahu diyenler için anlatıyım...
Ben takipçisi olduğum Keyifli alışveriş dergisinin düzenlediği hediye fikri yarışmasına katıldım geçtiğimiz ay. Telefon geldi ve ben havalara uçtum, 1. olmuşum :) Tabi keklenirim falan diye kimselere bişey söylemedim önce. Taa ki perşembe günü dergi editörünün beni aramasına kadar...
Bugün Zincirlikuyu Mado'da gerçekleşen etkinliğe davet edildim. Acilen İstanbul'a geldim. Koştur koştur gittim. Hediyemi aldım, 2. ve 3. olan arkadaşlarla tanıştım, derginin ekibiyle sohbet ettim. Harika vakit geçirdiğimi söyleyebilirim. O kadar tatlı insanlardı ki hepsi.. Bende heyecanımı anında yendim, çok rahat hareket ettim sonra. Bir kez daha teşekkür ediyorum onlara her şey için.
Bu dönerken çektiğim fotoğraf :) Kolyemi de takarım ^_^ 

Bugün çekilen fotoğraflar henüz elime ulaşmadı. Ulaştığı zaman paylaşırım buradan. Devamını derginin Nisan sayısında bulabilirsiniz  :) 

Gelelim bir önce ki yazımda bahsettiklerime...

Dye Hard pembe saç boyam geldii :) Söylediğim gibi kalıcı değil. Hatta renkli saç jölesi. Ben çok sevdim. Tam istediğim gibi. Enerjime göre saçımı yönlendirebilirim,yıkarım çıkar ve bitti :) Yalnız aldıktan sonra okudum, Neon özelliği varmış :) ( Karanlıkta ve ultraviyole ışıkta fosforlu görünme özelliği )

Şu kutunun şirinliğine bakııııııııın <3 

İçinde ne varmış bir bakalım :
L.A Colors 'ın çoook cici 4'lü göz farı ve ruju, ve birde maskarası. Ba-yıl-dım!  Tam yaz kutusu olmuş. Bugün giydiğim bluzümle o kadar uyumlu oldu ki ' vay be ben bu aralar şanslıyım galiba' dedim. Gerçekten de öyle...

Nasıl harika hissediyorum nasıl.. Şu sıralar hiç bir şey keyfimi kaçıramaz.Aslında ben hep böyleydim. Çevremde ki insanlara hep fikirler verirdim. Sevgililer günü için, doğum günleri için, yıl dönümleri için vs. Benden görüp uygulayan arkadaşlarımı görünce sevinirdim. Ve şimdi bu yaratıcı kişiliğimin işe yaradığını görünce gerçekten mutlu oldum :) Sanırım hayatımda aldığım en değerli hediye bu oldu. Maliyetinden dolayı değil, sebebinden dolayı. Fikrimle,zekamla kazandım. Ve bugün gördüğüm saygınlık acayip hoşuma gitti :)

Amaa bundan sonra herkese öyle fikir falan vermem. Onları biriktirip böyle yarışmalar için kullanıcam mehehe :D Şaka bir yana bu olay yaratıcılığımı büyük şekilde kamçıladı. Her şeye 'ben bundan bunu yaparım kii' diye yaklaşma devri başlamış oldu. Bunu bi kenara yazın.

Küçük girişimci, ufak yaratıcı, hırslı üretken Ezgi'den sevgiler :)
Muck.

Yorumlar

Popüler Yayınlar