Tattoo

Vuu 2. yazımı yazdım bile :) Benim bu sıralar en çok aklımı işgal eden, dövme konusu. Küçükken bende her ergen gibi gaza gelir,kalemlerle (özellikle kontur,yani bildiğiniz CD kalemi) ile vücudumun çeşitli yerlerini boyardım. Hint kınası maceralarımı anlatmıyorum bile.. Severdim farklı olmayı. Yani farklı olduğumu düşünüp severdim. Eğer dünyaya doğuştan dövmeli gelseydik, ben sildirmek için uğraşırdım :) 
Neyse, aradan yıllaaaaar yıllar geçti,ben büyüdüm, üniversiteyi kazandım.. Kararlarımı kendi irademle vermeye başlayınca,koydum kafama gittim yaptırdım.
Ve o çok merak edilen soruyu cevaplıyorum: Evet Acıyor.
Ama dayanılmayacak bir acı değil tabikisi. Yukarıda gördüğünüz fotoğraf dövmemin yapılış esnasında çekildi. Kendisi Betty Boop oluyor. Sadece bi çizgi film karakteri değil yaptırış amacım. Beni yansıtan bi karakter. Ve arkaya dönüp göz kırpan tavrı,benim arkamdada bi gözüm olduğuna işaret ediyor falan filan işte.. Kendimce geçerli sebeplerim var diyip kısa kesiyorum.
Ve şimdiii 2. dövmemin kararını vermiş bulunuyorum. Ayağımda bir fiyonk. Beni istediğim yere götüren ayaklarımı bana verilmiş bi hediye olarak gördüğümden değil.. (Ama olabilirde) Sadece çok sevimli durucağını tahmin ediyorum. Fakat onu yaptırmam için biraz zamana ihtiyacım var. Dövme yaptırdıktan itibaren 1 hafta boyunca kremlerini sürüp hava alması için üzerini açık tutmak gerekiyor. Kabuk tutup o kabuğu atma süreci var.Kış mevsimi ise hiç buna uygun değil. Benim gibi yaz günü bile üşüyen biri için imkansııız o_0
Artık bekleyip görücez :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar