Bugün Tokyo Sokaklarındayım :)

Tokyo Fashion Week şu günlerde devam ediyor.. Bir kaç gündür sürekli açar bakar oldum. Zaten gözlerimden mi bilinmez kendimi yakın hissettiğim bir millet :)

Tokyo'ya bahar gelmeye başlayınca, moda akımı iyice hareketlenmeye başlıyormuş. Ve akılda tam o düşünceyle tam 25.000 den fazla Japon kız ve bir kaç erkek Yokohoma Arena'da buluşuyormuş. Defile çadırı 58.7 hektara yayılan ve Japon bitki örneklerinin bir araya toplandığı Shinjuku Gyoen Garden'a kuruluyormuş..
Biraz araştırırsanız defileler hakkında bir çok bilgi bulabilirsiniz. 

Ama bunlar hariç Tokyo sokak modası benim öyle ilgimi çekti ki.. Öyle şirinler, öyle güzeller ki.. Defile izlemeye giderken kendi modalarını yaratan insanlar topluluğundan örnekler göstericem şimdi. Defile bahane sokaklar şahaneymişş :)

Kimse 'aa bu ne giymiş, napmış böyle kendine' demiyor. Onlar için çok normal. Kendi tarzlarıyla rahatlıkla Tokyo sokaklarında salınabiliyorlar :)
Bunu görünce gözlerimi '' (O_o) '' böööyle açtım. Japanese gözler, lolita saçlar, pembe çoraplar..  Bak bak bak bak du-ra-ma-dım!

Aralarında biraz daha normalleri var tabi (bize göre)


Genel olarak cici bici insanlar bunlar :) 


Bu da Japonya'da ünlü kirpik tasarımcısı Vivi (Vivid Vi-Vrant) mışş...

Bakın ara sokaklarda neler oluyor? Abilerde yok değil.. Hemde bi tanesi var kii.. Bknz;

Saygılar diyip kenara çekiliyorum. Pandalarda olmasa..


Bu gördüğünüz ilginç yapı Tokyu Plaza Omotesando Harajuku imiş. Çalışmalar devam ediyor görüldüğü üzere..


Size de selaaaaaaam ^_^ diyor ve defilelerden karelere geçiyorum.

Bakın bakın :) Bunlar da defilelerden görüntüler.. Sokaklar kadar ilgimi çekmedi ne yalan söyliyim. Ama farklılık her yerde var Tokyo'da. 


Müthişş görünüyor herşey..

Yöresel kıyafetlerin modernize edilmiş halleri..

Bayıldıııım <3
Son olaraak ;

Gerçek şu ki bu insanlar gerçekten farklılar :) Orada olmak isterdim. Bu sene olmadı, seneye inşallahh (:

Yorumlar

  1. Yazıyı okurken anime izliyo gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  2. Aahh evet :) Anime severim bende. Sanırım bu yüzden harajuku girls denen bu kızlara aşık oldum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaptılar

Popüler Yayınlar