Mart Bitti, Belki Yaz Gelir

Şimdi öncelikle '' Ohhh bee! '' demek istiyorum yüksek müsadenizle.

Metre kareye 3 sınav düşen bu çetin 1 hafta sonunda bitti. Son sınavım hariç moralim yüksekti, her şey güzeldi. Sonuç olarak bitti ve ben evimdeyim. Kocaman bir ooh çekip anlatmaya başlıyorum :)

Eve geldiğimde şok geçirdim. Küçük Peri kızımın yeni görüntüsüne alışmaya çalışıyorum. Yaz geliyo diye babam ve annem veterinerin yolunu tutmuş. Tıraş olmuş,mis gibi kokmuş Peri. İşte pamuk Peri şu an böyle ;

Ta ta ta taaaaaaaaam!


Evet kabul değişik oldu ama sevimsiz de değill :) Kuzu gibi <3 O halinden memnun gibi. Zaten 1 aya kalmaz toparlar.. Umarım >_<

Gelelim bitirmek üzere olduğumuz Mart ayının hasılatlarına :))

Doğum günüm dolayısıyla çok sevdiğim insanlardan çok sevdiğim hediyeler aldım, değişik yemekler yedim, değişik günler yaşadım..

Bunlar da ganimetlerim ^_^ 


Keyifli Alışveriş etkinliğine giderken giydiğim beyaz ceket annemle babamın hediyesi :) Benim için daha neler neler yaptılar anlatamam.. Teşekkürlerimi bir borç bilirim :)) 


Vee LimangoBox'ım da gelmiş :) Sarıp sarmalarım ben onu ^_^  Limango kutu hasar görmesin diye bi kutunun içine daha koymuş. Kendi kutusu ise kalın ve acayip kullanışlı bişey. Tahmin ettiğimden daha güzel çıktı :) Parfümler bile bildiğimiz tester boyun bi büyüğü. Ehh o fiyata yeter de artar.. Güzelliğe bakın ;


Aaaa bu arada yarın Bandrol 'un ilk konseri var. Ve ben orada olacağım :)

Ne konseri yahu bu, Bandrol da kimmiş diyenler için ;

Tıklayın :



Tschüss ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar