%30 İndirim varsa suç benim mi?


Makyaj yapınca Polonyalı köylülere benzeyen ben, ısrarla makyaj malzemesi alıyorum. Evet yaşım çok genç,yapmama gerekte yok, doğallık en güzel makyaj falan filan ama ben kullanmasam da alıyorum, sorun o. Neymiş bilmem nerde, yüzde bilmem kaç indirim varmış.. Run Ezgi Ruun!   (Ayrıca Forrest Gump tavsiye edilir)
Ama öyle bişey ki, bu benim elimde değil. Oldum olası kampanyalı,indirimli ürün görünce kendimi dünyanın en şanslı insanı hissediyorum. Babama göre henüz kandırıldığımın farkında değilim. Olsun, ben mutlu oluyorum :) Abartı değil promosyonlu çay gördüm geçen hafta. Şu an hediye olan bardağıyla aşk yaşıyorum. İndirimli tuvalet kağıdı görsem alıp getiricem eve o derece..
Yukarıda gördüğünüz elimde tuttuğum ürün vazgeçilmezim olan Watsons’tan dünyaca ünlü Beauty Blender. Bi nevi çakmasıda denebilir. Gerçek fiyatı 19$ olan bu ürünü 7 TL ye görünce zıpladım,aldım. Eve geldim açtım hemen ıslattım falan ama çok ekstra bi fark göremedim. Hatta ıslatmadan kullandığımda işe yarıyor.Makyaj çantamın en nadide çiçeği oldu şimdi. Ve şu arkada gördüğünüz makyaj masam full oje dolu. Oje takıntımı bilenler bilir.. Sürmesemde alıyorum. Amaaa paramın hepsini bunlara harcamıyorum tabiki. Eğer gözüme kestirdiğim bi ürün varsa, yemiyorum içmiyorum para ayırıp ” ya benim olacaksın ya kara toprağın bebeğim ” diyip alıyorum. Sonra o ürünü başka bi gün, başka fiyatla gördüğümde zafer gülüşümü yapıyorum ;)
Birde bu aralar kitap takıntım var. Sanırım vaktimin bolluğundan haldır haldır kitap okuyorum.. Fakültede arada bi kurulan stand var. 5 TL olan kitapların hepsini bağrıma bağrıma basıyorum. Hem bissürüü kitabım oluyor, bissürüü param cebimde kalıyor, bissürü şey öğrenip, bissürü zamanımı geçiriyorum.
Öyle işte.. Amaa planlarım var artık bütün bunlara birazcık ara vermem gerekicek. İndirim görünce hemen oradan uzaklaşmam lazım.O ürünleri görünce ” O yoo yapma bunuu ” diycem kendime, ama sonra başımı öne eğip ” Gitme zamanı, alışmaya çalışmak diye bişey yok, alışmak zorundayım ” diye mırıldanıcam.
Yaaa böyle işte.. Neyse bu arada birazdan yolculuk var yine bana. Sakarya’ya dönüş.
Oysa bugün mis gibi Pazardı.. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar