Neler Yaptım? ^_^

Sanırım 1 hafta kadar oldu ben yazmayalı. Bu süreçte neler neler oldu hepsini sökülücem şimdi >_<

2 günde bitirdiğim yegane kitaplardan biri oldu Serenad. Zülfü Livaneli' nin son kitabı. Önce halam almış, okuyup babama vermiş,babamda okuyup bana oku emrini verdi. Aldım hevesle okumaya başladım. Bu nasıl bir olay örgüsü, nasıl bir araştırma, nasıl bilgi birikimi... Okuyanlar bana hak veriyordur, okuyacaklar ise hak vericeklerdir. 2 günde temiz.
Sonra kitap bitti,tam ben yeni haftaya odaklanmaya çalışırken hooop kar yine yağmaya başladı. Salı günü bembeyaz bir Sakarya. E ben durur muyum? Atladım geldim İstanbul'a. Arkadaşlarımı ziyaret ettim, halamda kaldım, döndüm dolaştım evime geldim. Birde bütün bunları yaparken acele acele yaptım. Çünkü bir telefon aldım, çooooooook sevindim :)  Onu da gerçekleşince buradan anlatırım.
Bu arada bu kadar karışık bir kitaplık gördünüz mü?
İşte şimdi gördünüz.
Kitapların isimleri belli olsun diye yakından çektim, bu yüzden sadece iki raf görünüyor (diğerleri de böyle) ki ne kadar karmaşık bir kitaplık olduğunu görün. Dergiler,sözlükler,romanlar vs. Hepsi iç içe. Kullanıp kullanıp rastgele koyuyorum oraya. Bir kısmı da tv ünitesinde. En kısa zamanda düzenlemem gerek. Yeni aldığım kitapları Sakarya'dan getirip ekliycem falan filan..
Bu arada hep aklımda olan pembe saç hevesim için gerçek bir adım attım :) Manic Panic adlı yarı kalıcı saç boyalarından Dye Hard Electric Flamingo' nun siparişini verdim. Satışının sadece yurtdışından yapılması üzerine pek cesaret edemiyordum almaya. Sonunda bu sorunu da hallettim ve siparişi verdim. Ama henüz gelmedi :( Yarında pazar.. Kaldım mı Pazartesine? Gelince buradan paylaşırım ayrıntıları :)

Ve haftanın bonusu Play Kart'ın gönderdiği Trendyol hediye çeki. Sağol canımss dedim ve hemen siteye gömüldüm. 'Onu mu seçseem bunu mu seçseeem' diye 2 gün karar veremedim. En sonunda kampanya tarihi sona ermesin diye hemen siparişimi verdim. Ve o da henüz gelmedi :(
Ama yine mutluyum ^_^
Mart ayına güzel bir giriş yaptım, bol sürprizli,hediyeli haberler aldım. Zaten 10 gün sonra ben doğucam :)  Bu yüzden Mart benim ayım. Geçen sene burç yorumcuları Balıkların senesi demişti. Gerçekten de öyleydi.. Bakalım bu sene neler olacak. Gerçi başka bir burcun senesidir kesin (hemen de sahiplenirim :D )
Bi sonraki yazımda araya başka şeyler girmezse güzel şeyler yazmayı planlıyorum. Umarım gerçekleşir.

Kısaca güzel şeyler yaşıyorum. Sonu da güzel olsun :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar